čtvrtek 16. února 2017

O mně

Narodil jsem se 20. listopadu 1995 v hlavním městě naší krásné země – v Praze. Již od svých nejrannějších let jsem toužil proniknout blíže k umění a celé podstatě historie, která mě obklopovala celou svoji lásku a věděním, že je správnou učitelkou života ukazující kulturní vyspělost a vlastní energickou duši, jenž se odráží v pomyslném zrcadle poezie i v mých básních.

Své dětství jsem prožil v neskutečně krásném a harmonickém duchu milující rodiny, díky které jsem měl dobré prostředí k pozdějšímu studiu. Na místě je zde i poděkování spojené s předáním nejcennějšího daru v podobě lásky k historii a k naší velkolepé Vlasti.

Již od základní školy jsem se velmi zajímal o historii, díky které jsem získal i ocenění za reprezentaci školy v historické olympiádě. Na základní škole jsem začínal cítit svou velkou lásku k literatuře, jenž se projevovala ve formě krátkých básní, které vytvářelo mé srdce z platonické lásky k jedné spolužačce. Ta ačkoliv zahlédla mé srdce zabarvené láskou, nevěnovala mu příliš pozornosti a našla si jiného. Po základní škole jsem se dostal na soukromou Střední školu knižní kultury, která mě ještě více podnítila v lásce k psaní a k literatuře, takže se ze mě nestal jen píšící básník, ale i sběratel starých tisků, grafik a podobných připomínek zašlé krásy naší spanilé historie. Během studia jsem se podruhé zamiloval do dívky, od které ač jsem čekal lásku a pochopení, jsem nakonec získal jen zbytečnou ztrátu času, proto se ve mně něco dost rázného obrátilo a přimělo mě psát básně ještě o větší hluboké lásce, která nemusí být jen naplněná. Po úspěšném završení studia jsem se dostal na Katolickou teologickou fakultu, na níž mám velkou čest studovat obor "Dějiny evropské kultury", díky kterým jsem si uvědomil, že pokud chce psát básník poezii, tak by ji měl směřovat k člověku s nějakým poselstvím. Během studia na vysoké škole jsem objevil umělce Jana Hachrana, jenž vymyslel nový umělecký směr nazývaný magický ornamentalismus snažící se o udržení důležitých hodnot, bez kterých by se umění nemohlo nazývat uměním. Slovo dalo slovo a začali jsme oba v rámci tohoto stylu tvořit. Od té doby vytvářím literární a básnickou stránku magického ornamentalismu.

JK

Žádné komentáře:

Okomentovat